/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
K800I, bluetooth
Fra : notatoy
Vist : 506 gange
100 point
Dato : 14-04-07 13:14

Jeg ønsker at aktivere bluetooth fungtionen på min K800i, dette kan jeg ikke. Har forsøgt at gå ind i indstillinger, da jeg mente det måtte være der, men desværre. Hvordan gør jeg så?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-04-07 14:50

Jeg ved ikke om K800i har samme indstillinger som min Z550i, men prøv at gå til Indstillinger som er vist som en skruenøgle, der skal du gå til siden med musen, under Forbindelser finder du Bluetooth med mulighed for at aktivere og flere indstillinger, håber dette kan hjælpe dig på vej

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-07 14:55

Det er i indstillinger....

Fane - forbindelser - bluetooth - aktiver

Kig her side 71

http://www.sonyericsson.com/downloads/K800__UG_R1a_DA.pdf

Kommentar
Fra : DJfrakja

Dato : 21-06-07 11:00

Indstillinger -- forbindelslser -- bluetooth - aktiver

Kommentar
Fra : refi