/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Fransk grammatik
Fra : xForcax
Vist : 820 gange
25 point
Dato : 14-04-07 11:37

Hej. Jeg har brug for hjælp til en dansk sætning som skal oversættes til fransk.

Jeg skal have oversat følgende sætning Bob har ikke villet gøre det til fransk.

Håber der er en der kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-04-07 13:59

il faisait pas vouloir à font le

Kommentar
Fra : amdam

Dato : 14-04-07 14:29

Ce n'était l'intention de Bob de faire cela.

Kommentar
Fra : amdam

Dato : 14-04-07 14:31

Ce n'était pas l'intention de Bob de faire cela.

Kommentar
Fra : amdam

Dato : 14-04-07 14:32

Jeg glemte lige det lille ord "pas"!

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 14-04-07 15:06

Det første svar er noget vås.
Det andet betyder, at Bob ikke agter at gøre det!

Jeg må altså lige prøve at finde min franske udvidede grammatik for at kunne svare korrekt.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 14-04-07 16:37

Lær fransk eller find en anden kæreste

Accepteret svar
Fra : Nanabanana

Modtaget 12 point
Dato : 15-04-07 10:27

Bob n'a pas voulu de la faire

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 15-04-07 10:34

Voila! Der var den.

Godkendelse af svar
Fra : xForcax

Dato : 21-04-07 10:42

Tak for svaret Nanabanana.

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 21-04-07 11:29

Jamen, det var da så lidt! skønt sprog, ik?

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 21-04-07 11:32

Pourquoi est’ ce que tu donnes seulement deux étoiles a Nanabanana pour une réponse tout correct?

Mit fransk er altså bedre mundtligt

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 21-04-07 11:35

Pourquoi est’ ce que tu donnes seulement deux étoiles a Nanabanana pour une réponse tout correct?

Hvorfor giver du kun to stjerner til Nana for et absolut korrekt svar?

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 21-04-07 12:15

Tja... jeg ka' ta' det... kandu er trods alt kun et spil ;) og jeg vil hellere fokusere på, at jeg har været til hjælp, end at jeg har fået stjerner.

Man bli'r glad af at give!

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 21-04-07 12:21

Det ved jeg godt; jeg har det på samme måde, og ved alliigevel ikke, hvad jeg skal bruge de stjerner til, men undrer mig alligevel nogen gange.

Som her, hvor så lidt som 2 ud af 5 blev givet for et meget fint svar

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 21-04-07 12:50

Ved du hvad? sådan har jeg det også lidt... så det er ikke fordi, du er den eneste... Men jeg tænker, at xForcax er ny og derfor ikke ved, hvornår man giver mange stjerner, og hvornår man giver lidt stjerner... Ligesom med point - hvor mange point, man vil give!

Men ja... xForcax: hvad skulle jeg have svaret for at have fået 5 stjerner???