/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Dobbeltmail
Fra : clou
Vist : 536 gange
100 point
Dato : 13-04-07 19:13

Hej med Jer

Jeg har pludselig fået et problem, med OE!

Jeg modtager nu dobbelt mails fra alle, det er træls!

Jeg har lavet 2 ændringer der måske har indflydelse på fænomenet - jeg har:
1. Udvidet min mailbokskapacitet

2. Oprettet en ekstra Konto, så vi herhjemme kan sende fra hver vores e-mailadresse,

Kan en af disse ting være årsagen?

Mange hilsner og på forhånd tak for svaret!

Clou

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 13-04-07 19:30

Det forstår jeg ikke Når du opretter en eksta konto har den vel selvstængig adresse? En udvidelse af kontoen giver vel ikke flere mails) så har du ikke meget ud af den udvidelse Det eneste jeg har været ude for er hvis afsenderen bliver utålmodig og trykker to gamge - der kommer nok en svarer der ved mere

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-04-07 19:30

og der er hver gang der kommer dobbelt. Jeg har døjet med det iblandt og hvorfor ved jeg ikke, men det plejer bare at være en enkelt dag.
Det skulle ikke have noget at gøre med at du har lavet en mailkonto mere, disse er jo blot et "alias" til den samme konto

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 13-04-07 19:32

Prøv at sende nogle mails til dig selv og se om de kommer i dobbeltudgave!

Kommentar
Fra : clou

Dato : 13-04-07 19:39

Til Valde: Har prøvet at sende til mig selv, desværre med samme resultat

Clou

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 13-04-07 19:49

Ja så er det ikke mig der kan hjælpe. sorry. Jeg havde lige håbet at den var så længe om at reagere på "send" at du bev utålmodig og trykkede igen For så kan den sende to gange

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 13-04-07 19:55

Prøv at slette den ene konto midlertidigt.....

Hvis fejlen stopper er det jo der hunden ligger begravet....

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 13-04-07 20:09

Tak for svaret refi - du havde desværre ret, jeg troede det kunne lade sig gøre at have 2 konti - meeeeeen - ØV!

Clou

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-04-07 20:13

Selv tak......

Beklager

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 13-04-07 20:22

Tja jeg kan have 6 konti, jeg har kun tre, de fungerer godt mok!

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 13-04-07 20:25

min er en webmail, på oe har jeg kun en så å