/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
WINDOWS VISTA
Fra : micro_jan
Vist : 683 gange
300 point
Dato : 12-04-07 22:50

Får en hilsen på skærmen hvor der står at Stifinder er beskadet og den gendannes. når barometeret under teksten er gennem løbet, fjernes alle ikoner og kort efter kommer alle frem igen, kan lige nå at trykke på 2 -3 gange i start-menuen inden det hele start forfra. Dette sker også i fejlsikker tilstand
.hvad er galdet, og hvordan retter jeg fejlen

Jan

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 13-04-07 00:00

Dette er galt: Windows Vista
Således retter du fejlen: Installér Windows XP

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-04-07 05:05

Jeg er enig.

Hvorfor har du installeret VISTA?

Fjern den og gå tilbage til dit gamle system.

Vista er et nyt forsøg fra Windows og det er endnu ikke tilstrækkeligt undersøgt af brugere.

Det er stadig fyldt med fejl, så fjern skidtet straks.

OK. du vil gerne være med fremme - men nu har du altså selv oplevet resultatet. Lortet virker ikke. Lad være med at LEGE med dit styresystem. Vent med at installere et nyt til du VED at det nye virker.
Lad ANDRE teste det først.

Hilsen AJ

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-04-07 05:08

Når jeg nu læser din profil bliver jeg endnu mere overrasket over at du har ladet dig DUMME af VISTA. HaHa

Du burde squ da være klogere.

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 13-04-07 08:31

Gå tilbage i systemgendannelse. Det plejer at virke

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-04-07 21:02

Er det en Vista du selv har installeret................. eller hvad.

Kommentar
Fra : Morgenhaar

Dato : 13-04-07 22:55

ArneDrengen forsætter sine ubehageligheder

Kommentar
Fra : micro_jan

Dato : 14-04-07 02:39

Den er preinstalleret på en bærebar fra medion.
Kan det evt. være en virus der er årsag til problemmet

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-04-07 10:52

Lad dig nu ikke skræmme af brugere der er modstandere af nyt. de vil ikke køre med Vista pgs begynderfejl, men på den måde kommer de jo ikke til at bruge noget "nyt" før der allerede er nogen endnu nyere på vej.
Hvad er det for nogle svar at komme med, fy skam jer.

Jeg bruger Dualboot XP/Vista og begger fungerer fint. Der er da kommet fejl på Vista som jo sikkert nok er begyndervanskeligheder, men alt er jo ikke fejlfrit fra begyndelsen af.

Jeg kan ikke lige sige hvad der er galt med prøv lige at køre flg. i Kør: SFC /SCANNOW

Ha' din Vista skive klar og der vil blive tjekket filer efter i sømmene