/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Lydpanel i vista?
Fra : Vladic
Vist : 364 gange
70 point
Dato : 12-04-07 11:28

Jeg har lige erhvervet mig windows vista ultimate.. Og det er jo dejligt.. det ser godt ud og det hele, og der er en masse programmer der ikke virker til det endnu..

MEN..
Jeg går og laver musik, og benytter mig af at "sample" og det har jeg hidtil ved windows xp brugt et program til at optage med, til at gøre, ved - at jeg gik ind i lydmixeren(lydpanelet) i windows xp, og valgte enheden til at optage med til at være "stereomix" hvorved den optog dét lyd som blev spillet på computeren lige i øjeblikket.. lidt ligesom at optage med en minidisc, bare meget nemmere..

problemet er..
at ved den nye windows vista kan man kun vælge mellem to kanaler til at være optage-enheden, eller hvad man kalder det.. og da jeg bruger en bærbar, er det pt. kun min indbyggede skod mic i bærbaren, og mic-indgangen i bærbaren..

Er der nogen der kender en løsning på mit problem? evt. en update, eller et program, der kan fungrere på den måde som jeg brugte windows lydpanel ved windows xp..

På forhånd tak..

Kommentar
Fra : rootyphp

Dato : 13-04-07 13:45

du kunne sætte en microfon til og slå den stationære fra.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-04-07 14:08
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-04-07 14:22

http://www.edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=28&Sort=Wanted&Soegeord=usb+

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=12039

Du skal lige tjekke hos producenterne<(tjek manualer) om de kan kører på Vista (driver/software)før du køber noget