/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hans Samuelsen og Maren Samsøe
Fra : Påsse
Vist : 980 gange
200 point
Dato : 11-04-07 15:23

Hans Samuelsen og Maren Samsøe f. 1802, datter af Terkil Poulsen Samsøe og Anna Nielsdatter, bliver trolovet i Sommersted i 1838, har fundet dem i Kirkebogen, men jeg finder ingen vielse.

Hans Samuelsen er fra Simmersted, kan de være viet der, selvom de er indført som trolovede i Sommersted. Der er desværre ingen kirkebog fra Simmersted på nettet, er der nogen der kan hjælpe, eller kender noget til disse mennesker.

Hilsen Påsse

Accepteret svar
Fra : præceptor

Modtaget 210 point
Dato : 11-04-07 16:10

Citat
Der er desværre ingen kirkebog fra Simmersted

Men, Simmersted er jo ikke et sogn, og derfor eksisterer der heller ingen kirkebog fra Simmersted.

Her kan du se, hvilke tilgængelige kirkebøger der findes i Danmark:

http://www.dis-danmark.dk/amt-herred-sogn/danmarks_kirkeboeger/danmarks_kirkeboeger.html

Jeg ved ikke om Simmersted måske ligger i Magstrup Sogn ?

Godkendelse af svar
Fra : Påsse

Dato : 11-04-07 16:18

Tak for svaret præceptor.

Jeg slog lige op i Magstrup Sogn og der var de på opsl. 420, tak for det

Hilsen Påsse

Kommentar
Fra : præceptor

Dato : 11-04-07 16:40

Velbekommen

mvh
præceptor