/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Morris mascot
Fra : dordi
Vist : 891 gange
75 point
Dato : 11-04-07 08:49

Da jeg skal til konfirmation står jeg jo og mangler den perfekte gave, knægtens drømmebil er en morris mascot, har nogen et forslag eller en ide til hvad han kunne få i gave?
Har søgt lidt på nettet, men fandt nu kun hele morris mascot biler til mange tusinde kroner, og da det bare er en for sjov gave regnede jeg kun med et par hundrede kroner.

Håber hjælpen er der ude!

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 11-04-07 09:48

Mener du en "rigtig" bil...eller blot en modelbil?

Rigtige "hundehuse" er faktisk HØJT i kurs. Ved et seneste Veteranstævne i Fredericia for 2 uger siden, så jeg et "vrag" til genopbygning til 11.000,- kr.
De kan muligvis findes i DBA til mindre, men vær forberedt på at de altså ikke er særligt billige, desværre

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 11-04-07 09:51
Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 11-04-07 15:25

Find en eller anden ting. Nogle personer har en bamse som, mens andre har en FIDO, og forklar så at du da kun vidste at han ønskede sig en mascot (maskot).

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 75 point
Dato : 13-04-07 12:49

Hej.

SAå vidt jeg husker, så havde alle Morris Mascotejere med respekt for sig selv, noget hængende i i bakspejlet? Jeg MENER det var to terninger (dem af plys) men jeg er ikke helt sikker. Det irriterer mig faktisk, for jeg var ½ejer af sådant et vidunder engang - helt postkasserød endda

Hmm...måske andre er mere sikre på hvad det var for noget vi havde hængende i vinduet?

HVIS der kommer en der er sikker, så er det jo en oplagt gaveide...

"Kære XXX. Du ønsker dig en Morris Mascot, den kan jeg desværre ikke give dig men jeg kan give dig XXX som du jo nødvendigvis MÅ eje, til at hænge i din Mascots vindue, når du engang bliver den lykkelige ejer af sådan een."

Da sådan noget jo ikke er så hvinende dyrt, kan du evt. finde en Morris Mascot legetøjsbil - eller måske endda en rigtig flot plakat med bilen på

God fornøjelse med det.

Venlig hilsen Dorthe.

Godkendelse af svar
Fra : dordi

Dato : 25-04-07 13:33

Tak for svaret vil.du.