/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
gammel lommelærke
Fra : jeppenp
Vist : 727 gange
200 point
Dato : 10-04-07 21:39

ved ikke lige helt om det her er det rigtiger sted, ellers må i mget gerne fortæller hvis der er andre steder på kandu den os skal ligges.

i forbindelse med en oprydning på vors loft, har jeg fundet en gammen lomme lærke med en brun conjag ligende væske.

den har form som en lolle lærke i glas, med en træ prop i
Brede: 7 cm
højde: 11
med tud 14,5
dybde 2,5

på den står
mansfeld-büllner & lassen
rundt som en bue

neden under står der
Kjöbenhavn

håber i kan hjælpe, vil gerne vide alt om denne flaske, findested kan meget vel være omkring nykøbing F

jeppe

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 210 point
Dato : 10-04-07 21:45
Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-04-07 22:00

Hvis det er den flaske, så tror jeg ikke den er så "sjælden"

http://www.tradera.com/auction/Glas/aid_39922112

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 10-04-07 22:02
Kommentar
Fra : jeppenp

Dato : 10-04-07 22:48

Holdkæft hvor er i gode...

lidt pinligt når jeg selv havde brugt en times tide uden at kunne finde noget,,

mange tak for hjælpen,, lidt spuki at have en 120 år gammen snaps... den må snart dirkkes

jeppe

Godkendelse af svar
Fra : jeppenp

Dato : 10-04-07 22:49

Tak for svaret ans.
ville gerne give point til valde. men det kan jeg desværre ikke

igen tak for hjælpen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-04-07 22:58

Pas nu på med det indhold

Men tak