/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Komme af med kemien?
Fra : Sygate
Vist : 676 gange
141 point
Dato : 10-04-07 17:08

Er der nogen der ved hvor jeg kan aflevere de miljøskadelige kemikalier jeg bruger i mit mørkekammer?

Jeg bor på Nørrebro i København.

Kommentar
Fra : renekure

Dato : 10-04-07 17:11

De kan afleveres på din lokale genbrugsstation. Ved ikke eksakt hvor der ligger sådan en på Nørrebro - Ellers plejer der at være oplysninger om den slags i din kommunale vejviser eller på kommunens hjemmeside

Mvh René

Accepteret svar
Fra : renekure

Modtaget 151 point
Dato : 10-04-07 17:12
Kommentar
Fra : valde.

Dato : 10-04-07 17:23

Din leverandør skal enten modtage det elle vide hvor du kan aflevere det, du kan også få det oplyst ved at ringe til teknisk forvaltning.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-04-07 17:26
Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 11-04-07 01:52

Genialt med den miljøbus.
Tak for hjælpen