/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Forlængerstik til printer
Fra : Oldboston
Vist : 671 gange
100 point
Dato : 10-04-07 13:44

Printeren er en HP Laserjet 1200 series. Den har et fastmonteret kabel til at forbinde med pc'en, det er et parallelstik med 25 ben. Men - her kommer problemet - kablet med paralstikket er 2,5 meter langt, men der mangler ca. 1,25 meter før det kan nå hen til pc'en. PC'en har det fornødne indgangsstik med 25 huller. Findes der et forlængerkabel på 1,25 eller 1,50 meter med et parallelstik i hver ende (henholdsvis han- og hunstik)? Undskyld hvis spørgsmålet lyder dumt, det er sikkert let at svare for mange af jer på kandu.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-07 13:47
Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 100 point
Dato : 10-04-07 14:59

- jeg har et du må få...

Godkendelse af svar
Fra : Oldboston

Dato : 05-05-07 06:21

Tak for svaret Stouenberg. det var pænt af dig, virkelig. Men i mellemtiden viste en nabo mig, at der gemte sig et usb-stik under skjoldet på printeren, og så løste problemet sig selv. Man tak igen. Undskyld at jeg ikke har svaret før nu.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-05-07 10:07

- alt i orden. God weekend...