/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bagtøj til Peugeot 306
Fra : CCjunior
Vist : 2331 gange
100 point
Dato : 10-04-07 12:47

Bagtøjet er ved at være færdigt på bilen. hvor køber man lige et nyt. .har fået en ca pris på 1200+moms + lejer, men jeg ved sq ikke hvor.

Nogen der ved hvor man køber sådan et skrummel ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-07 16:03

Hos et autoophug, medmindre det skal være nyt - så er hos Peugoet

Dit lokale autoophug har databaseadgang til hele landet......

Kommentar
Fra : ibea

Dato : 10-04-07 16:39

Hej CCjunior.
Jeg ved, at der i Thisted findes et firma, men jeg har desværre ikke kunnet finde navnet på
firmaet. Dette firma oprenoverer bagbroer til diverse Peugeotmodeller. Det vil sige, at firmaet
isætter nye lejer og bagbroen bliver forsynet med smørenipler, så den ikke i fremtiden går
itu. Det vil igen sige, at du skal levere gamle defekte bagbro retur til firmaet (ombytning).
Firmaet leverer et flot stykke arbejde. Prøv og kontakte en bilforhandler i Thisted, så tror
jeg helt sikker du får producentens navn oplyst.
Hel og lykke til.
Ibea.

Kommentar
Fra : kimlund

Dato : 10-04-07 18:30

Hejsa, prøv http://www.autohallen.dk/

Ellers kan de fleste autoophuggere skaffe dem hjem, og det er ikke så svært at skifte lejer i dem...
1200 kr lyder ret billigt. Jeg gav 2250 for min, og derudover ca 2000 til lejer og diverse andre ting (købt ved peugeot) jeg skiftede alt på min da jeg alligevel var igang

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 10-04-07 20:40

En ven gav 1000 for en i københavn, hos en auto ophugger.De skulle have 1800 men han pruttet ned til 1000kr.
alimak

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 10-04-07 22:52

Bruunshåb Autohandel
Vinkelvej 118B, Bruunshåb
8800 Viborg
Tlf.: 86 67 44 75

Hvis han ikke har det, så skaffer han det.
Peugeot i Viborg spørger ham til råds når de har problemer, hehe
Han gør rigtig meget i ophug og reparation af peugeot

Prøv ham

- Anden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-04-07 08:37

Citat
Peugeot i Viborg spørger ham til råds når de har problemer

Så er det da vist en forkert brance den forhandler har valgt

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 11-04-07 17:52

Han er vist selv udlært deroppe, men det er jo godt at vide hvem man skal spørge til råds

Dygtig, det er han ihvertfald, har en god omtale mange steder

- Anden

Kommentar
Fra : hyttemejer

Dato : 21-04-07 19:04

Hejsa

Knudlund autogenbrug er specialist i citroën og peugeot. Den forhandler jeg arbejder ved anvender ham i stor stil til de brugte dele.

Du finder dem her: www.auto-genbrug.dk