/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Skype "stjæler" min dato
Fra : erling_l
Vist : 558 gange
100 point
Dato : 09-04-07 13:07

Jeg har forsøgt at vænne mig til at sætte en "sidst opdateret" dato ind på mine hjemmesider. En ting er, at jeg, ska huske det - det er mit problem. Men nu er Skype begyndt at "overtage"datoen.

Når jeg skriver "Seneste opdatering: 27/03 2007 (Nyheder opdateret og nye sider)" vises siden nu med et dannebrog før 27 (hvor man kan trykke og vælge ny landekode) samt et grønt telefonrør efter 2007 - hvor man kan trykke og ringe nummeret direkte på Skype. Det nummer, man ringer, er datoen (27032007).

Det er muligt I ikke kan se det (hvis I ikke er Skype brugere), men til de, der kan - er der nogen, der ved, hvordan man slår det fra???

min side er www.laursens.dk

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 09-04-07 13:13

Det skal du selv slå fra inde i din Skype opsætning, og alle Skype brugere, der har slået det til, vil se det som et telefonnummer.

Derfor har jeg slået det fra i min Skype opsætning.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 09-04-07 13:30

Vil det sige, at jeg ikke selv kan gøre noget, for at andre ikke ser det som telefonnummer? (I virkeligheden er det jo smart nok - hvis det altså var et telefonnummer)

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 110 point
Dato : 09-04-07 13:32

Hvis du skriver: 27. marts 2007, så laver den det ikke om.

Andet kan du ikke gøre.

Godkendelse af svar
Fra : erling_l

Dato : 09-04-07 13:36

Ahhh... en logiker

Lidt omstændeligt, men udmærket ide - virker i alt fald.Tak for svaret Bille1948.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 09-04-07 13:37

Og tak for point