/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Kalender på hjemmesiden
Fra : Kortoververden
Vist : 522 gange
37 point
Dato : 09-04-07 12:02

Findes der.. (det gør der nok) en kalender der kan uploades til en hjemeside hvor forskellige brugere kan tilføje aktiviteter?

Det er en side i HTML, men der kan jo selvfølgelig indlejres scripts

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-04-07 12:19
Kommentar
Fra : sion

Dato : 09-04-07 12:19

Du kan oprette en Google Kalender, og integrere den på din hjemmeside. Se mere her: http://www.google.com/support/calendar/bin/answer.py?answer=41207

Jeg er dog ikke helt sikker på, hvordan det fungerer, når forskellige brugere skal tilføje aktiviteter til den samme kalender. Det er lang tid siden, jeg prøvede det... og jeg har ikke lige tid til at sætte mig ind i det nu. Men prøv at læse mere på ovenstående link.

Simon

Kommentar
Fra : helpneeder