/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Op på mærkerne !?
Fra : sannedot
Vist : 482 gange
40 point
Dato : 08-04-07 17:40

min gode trofaste bærbare er stået af og jeg må til det... jeg pløjer reklamer og hjemmesider og visse venner er tyndslidte, for ikk at sige trætte af at yde konstant support til, dumme spørgsmål fra undertegnede
Prøver derfor her... Er en Acer en lorte computer? brænder HP'erne sammen? ER Fujitzu/Siemens virkelig så godt? Eller er det Toshiba man skal have, når vi taler bærbar?
Jeg har brug for en 12" skærm, 1024 / hd 80 og 256 på (evt.) delt grafikkort samt gerne indbygget web efter nævnte prioritet ca.
Alt der er bedre er kun godt men smertegrænsen ligger på 9000,- Helst 7000,-
Kom med nogle hints, hvilket mærke skal jeg vælge?

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 50 point
Dato : 08-04-07 17:47

Har du kigget på Asus? aldrig haft problemer med min.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 08-04-07 17:49

Prøv på www.dell.dk det skulle være godt - det bliver i alt fald mit næste valg!

Clou

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-04-07 17:50

www.zepto.dk

Zepto er danns kvalitet med skyhøj service.

Ser lige om jeg kan finde en god 12"

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 08-04-07 17:52

Hvad der er bedst eller dårligst, kommer an på hvem du spørger.

Føtex har et tilbud jeg syntes ser godt ud. Godt nok kun 128 mb delt grafik http://www.foetex.dk/internet/fotex/fotex.nsf

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-04-07 17:53

De har sørme ikke en 12". Den mindste er en 14"

Men du går ikke galt i byen med Zepto. Har selv en og kender mange der har en og alle er tilfredse.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 08-04-07 17:57

Mit forslag med Dell, kan ikke bruger er for dyrt i forhold til dine krav/pris.

Sorry

Clou

Godkendelse af svar
Fra : sannedot

Dato : 08-04-07 17:57

Tak for svaret Bille1948.

Kommentar
Fra : sannedot

Dato : 08-04-07 18:00

jeg er helt ny her og der er mildest talt ged i den for mig omkring det point-fis. Men takker for alle ttilbagemeldinger