/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
ABS lampe på Mondeo
Fra : Technics
Vist : 542 gange
200 point
Dato : 07-04-07 15:52

Kontrollampen for ABS er begyndt at blinke en gang i mellem på min Mondeo fra år 2000. Er der mon nogen der er stødt på samme problem, og måske har en løsning.

Accepteret svar
Fra : michael_30

Modtaget 210 point
Dato : 07-04-07 16:06

Den blinker et signal, hvad der er galt med den.
Så du skal prøve at tælle sek. mellem blinkene.
Når du har gjordt det, så kan Ford værksted give dig grunden til, hvorfor den blinker.
Det koster ikke noget...

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 07-04-07 16:34

prøv lige at kontrollere din bremsevædske inden du gør mere. det kan være den bare skal efterfyldes. ellers er det sikkert en hjulføler der er stået af. og den er halvdyr.

Godkendelse af svar
Fra : Technics

Dato : 09-04-07 18:30

Tak for svaret michael_30.