/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
MC tøj fra Thansen
Fra : taliskoko
Vist : 985 gange
50 point
Dato : 07-04-07 13:30

Hey.

Meget kort fra en newbie... Er MC tøjet fra Thansen noget værd eller kunne ligeså godt køre uden?

Feks.:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=856926332&n=956382685&pn=1730943040

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 07-04-07 17:22

Det er ganske udmærket, kender nogen stykker der bruger det, og de er udmærket tilfreds

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : taliskoko

Dato : 08-04-07 12:19

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : jenspa

Dato : 14-05-07 10:31

Desværre er mine erfa med T-hansen's MC-udstyr, at det er noget bras.
Købte som ny MC-kører komplet udstyr i den dyre prisklasse hos T-hansen sidste efterår, med følgende resultat:

Bukserne gik i stykker da jeg kom hjem (Der hvor selerne skal sidde fast i bukserne)

Jakken er gået lidt i stykker på ærmet

Handskerne er revnet

Støvlerne er noget sjaskede (læs=dårlig støtte = dårlig sikring ved uheld). Desuden er læderet nu slidt igennem (efter 3000 km's kørsel).

Så da fruen skulle ekviperes her til foråret blev det i stedet noget Rukka (deres almindelige modeller). Dobbelt så dyrt, og 20 gange så godt. Hold da k... en forskel.
Så nu skal jeg også snart have skiftet til noget Rukka - efter den korteste levetid i mands minde. Og støvlerne skal nok være Daytona/Dainese.

Så - Æv for T-Hansens MC-beklædning - så rig er jeg altså heller ikke.

Dbh

En MC-ist der er en erfa rigere