/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Støv på negativer !
Fra : AnnaCastberg
Vist : 465 gange
70 point
Dato : 07-04-07 10:52

Jeg syntes altid jeg får støv på mine negativer uanset hvor meget jeg passer på.
Er det fordi de bare hænger på badeværelset, og at jeg går ind og ud engang imellem?

Er der andre ting der giver støv på negativerne, som jeg ikke lige tænker over?

Kan jeg ikke rydde et køkkenskab og hænge dem derind? Ville det gøre dem støvfri?

Hvad gør i? Orker ikke at købe et tørreskab, da jeg kun fremkalder 2-3 film om ugen.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 80 point
Dato : 07-04-07 11:02

Den våde film tiltrækker støv som du ganske rigtigt virvler rundt når døren lukkes op.
Et køkkenskab som tørreskab.................ja med luftudgang for oven.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-07 11:22

Jeg kan huske i gammle dage da jeg hængte mine negativer
i et klædeskab med en af de flade brødristere med hjemme lavet timer i bundendet virkede fint de tørrede hurtigt og effektivt,jeg skulle bare holde øje med forløbet og til passe afstandet fra brød rister til negativer(dør på klem)

Godkendelse af svar
Fra : AnnaCastberg

Dato : 07-04-07 12:10

Tak for svaret e.c.