/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
DLL filer
Fra : sweddi
Vist : 1040 gange
20 point
Dato : 06-04-07 11:17

Hej til jer.
Jeg får en meddelse på min skærm når jeg starter min pc hvor der står:
System DLL´en user 32dll blev flyttet i hukommelsen.
Programmet vil ikke køre korrekt.
Flytningen opstod fordi DLL`en C/windows/system32/HHCTRL.OCX brugte det adresseområde der ellers var reserveret til windows DLL filer.Leverandøren af den DLL bør kontaktes for at få en ny DLL fil.
Det eneste jeg har gjort er at installere et kodeord til min e-boks. digital signatur fra tdc.
Håber der er en der kan hjælpe mig.
Hilsen sweddi.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 06-04-07 11:20

Der ligger en opdatering hos microsoft, der løser problemet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-04-07 11:22
Kommentar
Fra : peet49

Dato : 06-04-07 11:24
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-07 11:46

Citat
http://www.spywarefri.dk/artikler.htm#opdatering
.. ja

og det rigtige link til realtek er dette http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=14&PFid=23&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 06-04-07 12:32
Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 06-04-07 14:07

Hej!!

Jeg har lige en lille kommentar, jeg har selv den tekst, og har prøvet at hente opdateringen, men den kommer op med at sproget ikke passer til min xp, det forstår jeg ikke rigtigt, da min xp er på dansk, men hvis jeg skal sende en fejlmelding er den på engelsk, nogen der kan hjælpe med dette.
Hilsen jeanne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-04-07 14:24

Du kan vælge sprog.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-04-07 14:26

sweddi
se kettedk´s svar

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 20 point
Dato : 06-04-07 16:23
Godkendelse af svar
Fra : sweddi

Dato : 06-04-07 17:55

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : Stautwell

Dato : 07-04-07 10:23

Hej!!
Jeanne skriver:
"Jeg har lige en lille kommentar, jeg har selv den tekst, og har prøvet at hente opdateringen, men den kommer op med at sproget ikke passer til min xp, det forstår jeg ikke rigtigt, da min xp er på dansk, men hvis jeg skal sende en fejlmelding er den på engelsk, nogen der kan hjælpe med dette".
Jeg har samme problem, men har ikke set svar på spørgsmålet.
Med venlig hilsen
Stautwell