/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Downloade Realplayer???
Fra : lhnlhn
Vist : 652 gange
20 point
Dato : 05-04-07 23:58

Hej!!!
Jeg vil gerne downloade Realplayeren, men ham der har installeret min nye Computer(2 måneder gammel), mener at den kan ødelægge PC'eren fuldstændig!!! (hvad kan der ske???)
Jeg har WMP og Quicktime, men nogle sites bruger kun Realplayer.
Er der noget om at VISTA understøtter disse afspillere???
P.S.: Jeg er så godt som grøn på området!!!

På forhånd tak!!!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-04-07 00:27

Der er da ikke noget dårligt ved den men under opsætningen bliver man spurgt om man vil have den som hovedplayer og tryk da på nej hvis den ikke skal overtage alt
Mvh Suno

Kommentar
Fra : lhnlhn

Dato : 06-04-07 00:51

OK Suno!!!
Men hvilken afspiller skal jeg så bruge hvis der er flere muligheder, altså hvis der både er WMP, Quicktime og Realplayer???
Mvh lhnlhn

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-04-07 01:05

Jeg mener du kan højreklikke på filtypen og der bestemme om det feks er wmp der skal spille den slags i fremtiden Og så skulle du måske også have SLD codex som hentes her
http://www.free-codecs.com/download/SLD_Codec_Pack.htm
Mvh Suno

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-04-07 03:43

Jeg har RealOne player på den bærbare, bruger den ikke ret meget men den gør ingen skade, vil du hente den, kan det gøres herfra: http://forms.real.com/real/realone/intl/focus.html?loc=dk&lang=en&src=realplayer_8020&tagtype=ie&type=rp10_dlp_1

Accepteret svar
Fra : ThomasCSR

Modtaget 20 point
Dato : 16-04-07 14:37

RealPlayer er nu ikke så rar som I giver udtryk for. Jeg synes den gerne vil bombardere os med reklamer og overtager gerne et hvert videoformat,k den kan få fat i (uden at spørge) lige som den installerer en updater, der bare forlænger starttiden.
Jeg vil anbefale Zoom Player, der både er gratis (ikke Pro-udgaven, og kan afspille alle video-formater uden vrøvl.

Godkendelse af svar
Fra : lhnlhn

Dato : 16-04-07 16:39

Tak for svaret ThomasCSR.