/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vil ikke starte Windows op
Fra : SusanneL
Vist : 283 gange
20 point
Dato : 05-04-07 23:18

Hej!
Min computer vil pludselig ikke starte i Windows baseret tilstand. Den starter op i DOS og begynder en nedtælling fra ca. 30 og hvor jeg så skulle kunne vælge mellem "fejlsikret tilstand" "fejlsikret med netforbindelse" etc.........Men uanset hvad jeg vælger, gør den ikke som jeg beder den om, den ser ud som om den starter Windows, men kommer så tilbage til den DOS tilstand igen....
Er der nogen der har en god idé til at komme ud af dette?

Mvh.
Susanne

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 30 point
Dato : 05-04-07 23:20

Kør en repair fra Windows CDen.....

Godkendelse af svar
Fra : SusanneL

Dato : 05-04-07 23:41

Tak for svaret refi. Kan desværre ikke finde CD'en...er der så andre muligheder?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-04-07 23:47

Citat
Kan desværre ikke finde CD'en

Du er lidt "lost" uden - du må igang med at lede.....

Den for du brug for mange gange fremover....

Kommentar
Fra : SusanneL

Dato : 05-04-07 23:58

Well, det lyder som "dyre" lærepenge, når jeg ikke har orden i tingene Kontakter fætter Thomas i morgen. Havde håbet jeg lige kunne fikse dette her...hmmm....