/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Script-fejl
Fra : moortenn
Vist : 436 gange
50 point
Dato : 05-04-07 21:52

Der popper hele tiden et vindue op på min skærm, hvor der meldes om en script-fejl.

Der står følgende:

Linje: 11
Tegn: 1
Fejl: Et objekt var ventet
Kode: 0
URL: :///C:/Dokuments%20and%20Settings/MOJES/Lokale%20indstillinger/Temp/NDrD9.tmp.html

Vil du fortsætte med at afspille scripts på denne side?

Ja/Nej

Hvordan stopper jeg denne "fejl", da den hele tiden forstyrrer mig når jeg har et spil eller lign. åbent?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-04-07 21:57

På hvilken side? ...alle?

Scriptet prøver jo at afvikle en lokal fil hos dig selv:

C:/Dokuments and Settings/MOJES/Lokale indstillinger/Temp/NDrD9.tmp.html

...det 'lyder' ikke rigtigt

..nærmest som om du har noget 'snavs' kørende i baggrunden

Scan lige med X-Block her: http://spywarefri.dk/onlinevark.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : moortenn

Dato : 05-04-07 22:00

Okay, prøver

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-04-07 22:07

Hvis du åbner NDrD9.tmp.html i IE, højreklikker og vælger: Vis kilde...

..kopiere indholdet og lægger den kopierede tekst ind her på kandu.dk, så kan vi kigge på hvad som foregår i det dersens *.html dokument

</MOLOKYLE>