/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Navne
Fra : miichi
Vist : 480 gange
20 point
Dato : 05-04-07 19:15

Hej.
Har brug for lidt hjælp (:
Mig og min mor får snart en dejlig lille han amstaff, som der er sort med lidt hvidt på snuden og hvidt på brystet, vi ANER bare ikk hvad han skal hedde, nogle der har nogle ideer ?

Hilsen Michelle

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-04-07 19:20

Satan.

Håber for jer, at det er en DKK hvalp..

Accepteret svar
Fra : bevi54

Modtaget 30 point
Dato : 05-04-07 19:22

hunde navne kan du finde på nettet i massevis.

prøv nogle af disse links her

http://www.google.dk/search?hl=da&q=hunde+navne&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=cr%3DcountryDK

Mvh Bevi14

Godkendelse af svar
Fra : miichi

Dato : 05-04-07 19:29

Tak for svaret bevi54.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 05-04-07 19:35

Jeg sad engang og drak kaffe på en holdeplads, da en dame der åbenbart var færdig til at køre gik hen til skovkanten og kaldte mis - mis, så kom der em stor hvid grønlænderspids logrende. Tilskuerne blev lige så forundrede som hvis du bruget Birgittas forslag

Kommentar
Fra : miichi

Dato : 05-04-07 20:11

Gør jeg ikke. Han er for sød til at hedde Satan

Kommentar
Fra : Znico

Dato : 16-02-08 14:12

- Coco

- Kuno

- Kenzo

Alle 3 er nogle navne som jeg selv er meget glade for, så måske i kunne bruge et af dem?

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-02-08 17:52

Jeg håber sørme, at hunden har fået navn... Den må snart være ét år..