/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Slette program fra dos?
Fra : OnkelJoachim
Vist : 403 gange
100 point
Dato : 05-04-07 16:24

Det er sådan at jeg har winVista installleret. og nu har jeg fået installeret et eller andet åndsvagt program der gør at jeg ikke kan komme ind i windows i mere end 5 sekunder, så genstarter den nemlig.

Hvordan sletter jeg det program uden at komme ind i windows?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-07 17:09

hvad hedder det lille åndsvage program du taler om ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-04-07 17:14

Hvilket program drejer det sig om ????

Kontrolpanel - tilføj/fjern programmer

Citat
Slette program fra dos

Har du da DOS lagt ind...

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 05-04-07 17:22

Kommer der en boks op, hvor der står noget i retningen af:

Citat
Systemet er ved at lukke. Gem alt arbejde...

Hvis der gør, kan du annullere lukningen på denne måde:

1. Tryk Start, og klik på Kør (Windows-tasten + R er nok bedst i dette tilfælde)
2. Skriv: shutdown -a (og tryk Enter)

Dette vil annullere nedlukningen, og derefter kan du fjerne programmet på
normal vis.

//Kettedk

Annuller spørgsmålet
Fra : OnkelJoachim

Dato : 05-04-07 17:37

Fandt selv en løsning. Bootede bare fra vista dvd'en og lavede en system gendannelse.