/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
dll fil
Fra : hpapp
Vist : 860 gange
300 point
Dato : 04-04-07 17:37

når jeg starter op og den er færdig med at læse ind kommer denne meddeelse RTHDCPL.EXE ugyldig flytning af system-DLL
System-DLL,en user 32,dll blev flyttet i hukommelsen. programmet vil ikke køre korrekt. flytning opstod fordi DLL,en C:\Windows\system32\HHCTRL.OCX brugte det addresseområde,der ellers er reserveret til windows DLL-filer leverandøren af denne fildll bør kontaktes få at få en ny.
hvad er der sket jeg har ikke flyttet filer det eneste der er sket var at lyde forsvandt da jeg var ved at rippe et kasettebånd i programmet audiacity har gjort det mange gange uden problemer jeg har fået lyd på igen.
hp

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 04-04-07 17:39

Den har jeg set et par gange i dag, du har fået virus min ven, mener det var en opdatering til acrobat reader 7.09

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 310 point
Dato : 04-04-07 17:46

nææ peet - det er ingen virus det er et problem med realtek efter opdateringen igår på windows update

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=74ad4188-3131-429c-8fcb-f7b3b0fd3d86

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 04-04-07 17:47

Her er et gratis, for private, antivirus program, derfjerner alr. Har selv kæmpe gode erfaringer med det.

Held og lykke.

http://www.avirus.dk/modules.php?op=modload&name=PagEd&file=index&topictoview=1

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-07 17:47
Kommentar
Fra : peet49

Dato : 04-04-07 17:49

Ikke på de maskinener vi har haft på værkstedet i dag.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-04-07 17:59

Jeg fik den samme fejlmeddelelse, som er rettet.
Nåede dog ikke at opdage nogle problemer efter
opdateringen i går.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-04-07 18:37

Nå, den meddelelse stod også på min skærm da jeg kom hjem idag

mvh dova

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 04-04-07 19:08

det er et problem som Microsoft har en løsning på (som miritdk også har skrevet)
Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB925902) (hvis der efter install af denne update, kommer en fejlmelding vedr. Rthdcpl.exe - Illegal System DLL Relocation, har Microsoft lavet et hotfix dertil: http://support.microsoft.com/kb/935448 ENGELSK
Der ligger en DANSK her: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=74ad4188-3131-429c-8fcb-f7b3b0fd3d86 )

Godkendelse af svar
Fra : hpapp

Dato : 04-04-07 19:15

Tak for svaret miritdk. det var lige det der skulle til dejligt tak. hp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-07 20:24

velbekomme - irriterende problem fra ms side