/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Brok eller bare normalt
Fra : Feilx
Vist : 595 gange
20 point
Dato : 04-04-07 12:33

Jeg har en han Cocker Spaniel på 19 måneder, og når han virkelig skal tisse, f.eks.om morgenen, så får han 2 store hårde kugler nederst på han tissemand, når han så har været ude, er kuglerne væk igen. Jeg har aldrig hørt om dette før, men kan det foreksempel være brok eller noget andet slemt?

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 04-04-07 12:38

Nej det er helt normalt det er de knuder en han hund bruger til at knytte sig fast i tæven når de parrer, men han lufter dem bare lidt overordenligt måske er hans forhud for kort så det er derfor at du ser dem.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : Feilx

Dato : 04-04-07 12:52

Hej Bevi54.
Tak for dit svar, du har ret i at hans forhud er ret kort, men det er altså hver morgen de er tydelige og sommetider også i løbet af dagen, hvis han bliver trængende, ikke kun når der er hun hunde i løbetid, kan det så stadigvæk godt bare være det?
Knuz Feilx

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 04-04-07 12:57

Jeg tror heller ikke du skal være bekymret. Drengebabyer kan også få en hel lille bule på tisseren, lige inden de tisser.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 04-04-07 14:22

Det er ganske normalt, han spænder når han er så tis trængende derfor ser du det mere ekstremt end andre gange, og som du selv siger, så er hans forhud lidt kort så derfor er det mere tydelidt end andre gange.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : mulleni

Dato : 04-04-07 14:34

Ved af erfaring at det ikke er farlig, jeg har haft to han hunde og de har begge denne tildens, når de skal tisse.. Tag det helt rolig...

MVH
MUlleni

Annuller spørgsmålet
Fra : Feilx

Dato : 04-04-07 15:05

Tak for alle jeres gode svar, det var virkelig betrykkende.