/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Bottom Line Tournament 1100
Fra : ibea
Vist : 1594 gange
100 point
Dato : 03-04-07 20:03

Hej alle.
Jeg har lige købt en motorbåd, hvori der er installeret en "Bottom Line - Tournament 1100"
ekkolod/fishfinder. Der fulgte desværre ingen papirer med til dette, men er der en af jer
som kender dette instrument eller som ved hvor jeg kan finde nogle oplysninger om dette?
Jeg vil jo gerne, om jeg kan få udbytte af dette fra starten.
På forhånd tak for hjælpen.
Hilsen Ibea

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 110 point
Dato : 03-04-07 20:17
Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 03-04-07 20:19

det er i øvrigt et dårligt instrument. hvis du søger på bottom line tournament 1100, finder du mange utilfredse kunder, der skriver om deres skuffelse over instrumentet.

Godkendelse af svar
Fra : ibea

Dato : 09-04-07 19:36

Tak for svaret Trimare46.
Jeg blev jo desværre lidt ked af din "efterkommentar" men alligevel.
Hilsen Ibea