/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Spørgsmål om numerplader
Fra : Kortoververden
Vist : 623 gange
200 point
Dato : 01-04-07 10:01

Jeg har på det seneste lagt mærke til en del biler med en nummerplade der undrer mig lidt.

Der eri alle tilfælde om Landrover og je gtror den hedder TDS eler noget lignende, den har en lodret bagende med en assymetrisk bagrude.

Under alle omstændigheder vurderer jeg ikke modellen til at være synderlig gammel, og alligevel har de allesammen en hvid nummerplade med registreringsbogstaverne DT

Er der nogen der har en forklaring på disse "gamle" plader på nye biler?

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 210 point
Dato : 01-04-07 10:04

Er det ikke genbrug af numre?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-07 10:07
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-07 10:09

De ligger under højest observerede numre.
http://nrpl.dk/high-1966.php

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-04-07 10:09

Så langt er vi ikke nået endnu, det højeste der er registreret i den gamle serie er YS XX XXX
Og helt ny er modellen heller ikke

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-04-07 10:10

Ups.... Ja det kan jeg se.... Der er åbenbart forskellige nummerserier for aflange og kvadratiske plader?

Godkendelse af svar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-04-07 10:10

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-07 10:11

Velbekomme
Og den plade er ikke aprilsnar.