/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Visitkort, ved du...
Fra : Gucci1704
Vist : 1032 gange
100 point
Dato : 31-03-07 08:57

Hej.

Jeg vil gerne prøve at lave nogle visitkort selv.
Der er et link på nettet, der hedder Tjekmig´sforum, hvor man kan se en række kort, skrive sit navn, adresse osv på, og derefter skrive dem ud.
Kender du flere link/adresser på nettet, hvor man kan det ?
Ville gerne prøve at finde flere motiver/ udvalg, som jeg derefter kan skrive direkte ud herhjemme.

Tak, og ha en god dag.

Venlig hilsen
Gucci

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 31-03-07 09:32

Du kan jo prøve at lave nogle selv også i et tegneprogram, der kan du sætte billeder og alt muligt ind også. Det er ikke så svært som man skulle tro, jeg har selv lavet mine på den måde, og (uden at rose mig selv) de er blevet fuldt ud lige så pæne som dem du kan bestille...
Held og lykke

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 31-03-07 10:27

Har du ikke microsoft publisher ???

Her er der mange forskellige visitkort, som du selv kan lave om, sætte clipart ind osv.
Du kan da også skabe dit helt personlige fra bunden af. Printer også mange ud på et ark papir.

MVH

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 31-03-07 10:55

Jeg laver mine i MS Publisher - der er mange skabeloner, og bruger fotopapir til udprintning

Kommentar
Fra : iah

Dato : 31-03-07 12:24

Du kan også gå ind på http://www.avery.dk/dk1/index.jsp
der findes et gratis program til formålet...

Accepteret svar
Fra : mismo

Modtaget 100 point
Dato : 31-03-07 15:14

Hej... du kan også gå ind på visitkort.jubii.dk og lave dit eget visitkort.. når du har ændret alle oplysningerne så kan du bare højreklikke på kortet og gem billede som, så skal du bare sætte dem ind i et word dokument.. vælg noget kraftigt papir så bliver det bedst..
Mismo

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 31-03-07 19:48

Brug publisher eller et andet program der er eget til disse ting. Du kan ikke da ikke finde en skabelon til at designe et visitkort, da disse er meget forskellig fra firma til firma. Der findes ikke noget standard. Jeg har også set folk der laver visitkort i word (men lad være med det, hvis der er farve foto med).
Skal det virke professionelt så sør for at du har lige meget tekst i både højre og venstre side af kortet, så det "ikke vælter".

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-04-07 21:27

Kvistkarton og almindeligt karton er godt!

Køb ikke det færdigprægede karton specielt til visitkort - simpelthen for dyrt!

Brug evt. en skæremaskine til at skære dem ud.

Skulle du have brug for én til at lave dem for dig, er du velkommen til at henvende dig til mig, så vil jeg gerne lave dem til dig.

Hanne

Godkendelse af svar
Fra : Gucci1704

Dato : 11-04-07 18:15

Tak for svaret mismo.