/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Valgfag som case til eksamen?
Fra : Nuserpigen
Vist : 673 gange
300 point
Dato : 28-03-07 14:35

Hejsa

Må en skole til en tværfaglig eksamen bruge et valgfag som case til den tværfaglige eksamen?

Selve valgfaget bruges også i den almene undervisning...

Det er en videregående uddannelse...

På forhånd tak

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-03-07 19:36

Min datter som også er på en videregående uddannelse siger hun er 99,9% sikker på, at det må

man godt

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 29-03-07 08:56

Man burde kunne stole på, at den slags regler er overholdt...

Men har du prøvet at kigge på Undervisningsministeriets hjemmeside www.um.dk eller måske ringet til dem på tlf. 33 92 50 00?

Dér må de da vide det.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 300 point
Dato : 29-03-07 09:00

Studievejlederen ved også besked, men jeg kan ikke forestille mig, i får en opgave som ikke

stemmer overens med reglerne

Godkendelse af svar
Fra : Nuserpigen

Dato : 29-03-07 19:23

Tak for svaret Nordsted1.