/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Alternativ til gækkebrev
Fra : hojriiskim
Vist : 1411 gange
50 point
Dato : 27-03-07 20:56

Hey..

Havde planer om at sende kæresten et gækkebrev, har faktisk købt påskeægget da hun jo skulle have det, men brevet skulle gøre det lidt sjovere end bare at give hende ægget sådan "værsgo her er et æg"!

Men hun kom mig i forkøbet og sendte mit et bred idag, så nu vil jeg gerne finde på noget andet end et gækkebrev.

Nogen forslag til hvad man så lige kan gøre sådan for at gøre det lidt sjovere?

skal siges vi er 20 år..

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-03-07 21:12

Du gætter da bare forkert...................så skal du jo af med det påskeæg.

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 27-03-07 21:18

hehe.. ja det var en mulighed, men den kommer desværre for sent da jeg har gættet hende.. :)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-03-07 21:34

Hmmmm. så er der kun to muligheder:
1. Spis det selv.
2. Send det til mig.

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 27-03-07 22:11

Selvfølgelig giver du hende jo så bare ikke et alm påskeæg, og sender heller ikke bare et gækkebrev til hende også, nej her kommer det du gør.
Du går ned i den nærmeste blomsterbutik, køber en lækker forårs/påske buket til hende, ved den buket ligger du samtidigt et brev, bare klip det gækket hvis det er det du vil, på det skriver du de sødeste ord, samt en invitation til noget, om det er en invitation til at gøre hende til påskeægget ved at tilbyde en aften med massage i chokolade creme, ja det er jo op til dig.
Tro mig, kærsten vil elske dig højere end hun gør i forvejen

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 27-03-07 22:32

har fundet en ide på nettet i mellemtiden faktisk.. har lavet en lille skattejagt til hende hvor hver post er et gavekort til noget. feks massage, en middag osv... det ende så med hun finder påskeægget..

så håber jeg det falder i god jord, hvilket jeg er ret sikker på det gør.. :D

Kommentar
Fra : vienne

Dato : 27-03-07 22:35

Dejligt at du gerne vil glæde din kæreste. Så en sjov side her på nettet
[www.Den Personlige Gave.dk/Påske]. I venstre side er der flere valgmuligheder for hvad gaven skal udtrykke, så selv et sjovt klippekort med 6 klip til 6 friaftener + maget andet også det mere sexede. Go`fornøjelse.

Kommentar
Fra : karsten62

Dato : 28-03-07 05:45

Vil gerne se det link som vienne henviser til. men det virker ikke

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 50 point
Dato : 28-03-07 09:56

Den er her Karsten62:
www.denpersonligegave.dk/

Kommentar
Fra : leopard

Dato : 28-03-07 23:26

Alletiders idé med en skattejagt - tror jeg vil bruge den

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 14-05-07 22:13

Tak for svaret e.c. God side.. e.c får pointene da siden var god..