/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ændringer gemmes ikke
Fra : wolffi
Vist : 513 gange
100 point
Dato : 25-03-07 11:40

I windows XP ændrer jeg udseendet på skrivebbordet - lægger nye iconer op - arrangerer dem osv.
Alt går godt, men når pc genstartes - er ændringerne forsvundet - og det opringedelig skrivebord er tilbage....hvad har jeg overset?

Der popper et vindue op med henvisning til brugermiljø m.m.

hilsen
Wolffi

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 25-03-07 11:43

Enten laver du ændringerne under et andet login....

Eller du logger ind som gæst....

Kommentar
Fra : clou

Dato : 25-03-07 11:49

Måske skal der ændres på Egenskaberne for Skrivebordet

Højreklik et tomt sted på Skrivebordet - Egenskaber - Temaer - Sæt den til Ændret tema - Anvend og Ok.

Clou

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-07 13:17

højreklik på skrivebordet og vælkg arranger ikoner efter og derpå - i forhold til gitter

Godkendelse af svar
Fra : wolffi

Dato : 10-04-07 15:42

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-07 15:46

Selv tak....