/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
3 programmer kører
Fra : bauchmann
Vist : 545 gange
200 point
Dato : 23-03-07 07:21

Hej.
Som jeg altid skriver er jeg ikke et geni i computerverdenen. Når jeg åbner står der, at 3 programmer kører. Hvordan finder jeg disse programmer så jeg kan lukke dem? Er på herrens mark.
Torben

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-03-07 07:32

Åbner hvad for noget ?
Hvilket Styresystem ?

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 23-03-07 07:47

Hej.
Jeg kører XP home. Det er når boxen ejer kommer frem. Den fortæller at jeg har 3 programmer kørende. Denne meddelelse skaber store problemer.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 23-03-07 08:15

Det er sikkert programmer du elv har været medvirkende til start. Måske det ene er dit antivirusprogram? Det skal du nok IKKE lukke. Prøv at højreklik nede på menulinien og kig i værktøjslinier og egenskaber.

Accepteret svar
Fra : maxhankat

Modtaget 200 point
Dato : 23-03-07 08:30

Har du prøvet at se, hvad der kører af programmer på "Joblisten", når du får den besked?
Joblisten vises ved at bruge tasterne Ctrl - Alt - Del.

Mvh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-03-07 09:03

Kig i dine "startprogrammer"

Som andre også er inde på er det helt sikkert noget du selv har bedt om....

Det kan være Antivirus, kalender, office start osv.....

Der er mange muligheder.....

Citat
Denne meddelelse skaber store problemer

Hvad er det for problemer.....

Godkendelse af svar
Fra : bauchmann

Dato : 23-03-07 10:08

Tak for svaret maxhankat. Jeg er bange for, at jeg må formatere C drevet og geninstallere. Det vil jeg komme tilbage til i et nyt spørgsmål.
Torben

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 23-03-07 10:21

Tak for pointene, men det har da åbenbart ikke hjulpet, når du må formatere1

Må jeg lige spørge dig, om der var programmer åbne på joblisten?

mvh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-03-07 10:33

Citat
Jeg er bange for, at jeg må formatere C drevet

Besynderlig konklusion....

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 23-03-07 11:22

Ja, refi, det synes jeg også