/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Erfaringer med GratisBesked.dk
Fra : spimmer
Vist : 860 gange
200 point
Dato : 21-03-07 07:50

Hej.
Er der nogen, der har nogen erfaringer med GratisBesked.dk?
Jeg modtog i går et såkaldt Nyhedsbrev fra ham. Det anmeldte jeg selvfølgelig til Forbrugerombudsmanden - dansk@spamklage.dk
Samtidig skrev jeg en mail til "firmaet" fra en alternativ mailadresse, hvor jeg gjorde helt klart, at jeg ikke havde bestilt noget af hans Bras, og at jeg heller ikke havde noget ønske om det.
Jeg gjorde opmærksom på, at jeg havde videresendt hans "Nyhedsbrev" til Forbrugerombudsmanden og ville anmelde ham til Politiet.
Han kom med mange syge forklaringer og i en af hans "forklarende" mails gav han mig en liste over adskillige af mine kontaktpersoner???!!!
Hvor i himmelens navn er han kommet i besiddelse af dem. Jeg ved med 100% sikkerhed, at jeg ALDRIG har givet min adresseliste til nogen!

mvh
spemmer.

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 210 point
Dato : 21-03-07 07:57

En ting er at han sender dig en mail, men det er faktisk endnu værre, at han sender dig en adresseliste over "kunder"

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 21-03-07 08:01

Ja, og det er endnu værre: Der er Navnene, mailadresser og tlf. nr. Men hvor pokker kan han få oplysningerne fra? Det er oplysninger, som udelukkende lå i mit adressekartotek.

spimmer.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 21-03-07 08:06

Du må jo have, eller på et tidspunkt have haft en trojaner, eller andet skidt inde på din komputer, som han på en eller anden måde har kontrol over. Hvis du har installeret den gratis SPAMFIGHTER

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 21-03-07 08:08

hovsa!!!!!!! vil du også opleve at han sender beskeder ud til personer i dit adressekartotek. Så hvis ikke du skanner for SPY, skal du nok til det.

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 21-03-07 08:27

Det er scannet for spy, trojaner, virus og alt muligt andet. Det er en adresseliste fra 2004, og dengang var min sikkerhed måske ikke helt så stor, som den er nu. Jeg ved godt at forbryderne altid er et skridt foran.
Jeg har Spamfighter på min maskine.
Jeg er meget interesseret i, om andre modtager uopfordrede mails fra den skiderik!

mh
spimmer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-03-07 08:49

som jeg har forstået det har du brugt servicen ???????

Hvis du har oprettet adressekartotek på siden (kig øverst) har du jo afleveret oplysninger selv - er det tilfældet ??

Bare en tanke

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 21-03-07 08:54

Nej.
Jeg har ikke brugt hans service. Jeg har ingen gang været inde på hans side, før jeg fik hans møj i går - så tjekker jeg selvfølgelig!
spimmer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-03-07 08:59

det har jeg så nu - så får vi se

ps.. der ligger to tradedoubler cookies på siden der blokeres ved almindelig sikkerhed

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 09-04-07 13:59

Tak for svaret Kortoververden.
spimmer