/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Spørgsmål til Fnollerpige/Karina
Fra : Rfou
Vist : 368 gange
50 point
Dato : 14-01-03 21:03

Hej Karina
Det er dejligt at kunne mødes fredeligt igen, og tak for Dit tilbud om hjælp med disse dimser.
Jeg prøver lige at lave nogen for at se om det kan lykkes.
Jeg vil være neget glad hvis disse tegn forvandler sig til men det ser det ikke ud til. Så derfor surmuler jeg lidt, og prøver at sende det.
Hvis det nu er i orden når det kommer frem i Kandu siger jeg tak for hjælpen, ellers håber jeg at :-] hjælpen er på vej.
Varm hilsen Rudolf

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 14-01-03 21:08

Hej igen
Det gik jo godt så jeg er og siger Karina. Nu kan jeg gøre mine indlæg mere læsbare og nuancerede.
Når Du har svaret på spørgsmålet lukker jeg det, så det ikke bliver for :-><
Rudolf

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 14-01-03 21:11

Nu bliver jeg for jeg burde ha' set ordentlig efter dette

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-01-03 21:15

Godt gået Rudolf
så fik du også lært det
Brian

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 60 point
Dato : 14-01-03 21:25

DET kører bare Rfou, og ser meget fint ud

Hilsen Fnollerpige

Godkendelse af svar
Fra : Rfou

Dato : 14-01-03 21:40

Tak for svaret Fnollerpige. Jeg havde bare ikke turde sende det krimskrams ind i et indlæg, uden at vide hvordan det ville gå. Det kunne jeg roligt ha' gjort.
Men tak for hjælpen jeg er
Rudolf