/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Naturhuset
Fra : dordi
Vist : 3101 gange
200 point
Dato : 20-03-07 18:24

Er der nogen her som kender til www.naturhuset.dk og kan sige noget konkret om deres to "slankemidler", er det fup i en fiduskasse, eller er den god nok???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-03-07 18:35

Jeg kender ikke til Naturhuset, men tror deres produkter er fup og fidus som alle andre slankemidler.

Det eneste, der slanker sig er din pengebeholdning.

Spis sundt og dyrk motion.

Piller slanker du dig ikke af.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 210 point
Dato : 20-03-07 18:39

Jeg kender da i hvert fald lidt til produkterne fgennem en der har arbejdet der

Citat
er det fup i en fiduskasse

Det er som alle andre udokumenterede kosttilskud, hvor man faktisk ikke kan/må sige at/eller om det virker mod noget bestemt....altså meget tvivlsomt.

Hovedreglen er, at ALLE den slags urte/fiber/mirakelslankepiller er spild af penge, uanset fabrikat og indhold.

Sådan er det desværre..... desværre fordi det er sådan noget visse firmaer lever fedt på, så længe at nogen absolut skal prøve 77 forskellige midler, før de indser, at den eneste vej til et hensigtsmæssigt og varigt vægttab er omlægning af kostvaner kombineret med motion.

mvh dova

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 20-03-07 18:56

Slankemidler : det eneste der ikke er fup og fidus er din egen sunde fornuft

Det er muligt produktet ikke er skadeligt, men stimulere udskillelsen af affaldsstoffer? det gør dine tarme vist ligeså godt - især hvis du vælger at spise gode og lødige madprodukter ...
............. OK det vidste du godt ..... ville sige det alligevel...

Held og lykke med dit vægttab

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-03-07 19:20

Magneter og homøopater, Det er typiske rene fup midler.

Godkendelse af svar
Fra : dordi

Dato : 27-03-07 21:38

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : Kit1986

Dato : 18-12-07 21:37

Heh, hvis du vil tabe dig af piller, skal du have nogle med effedrin i.. Det er sikkert stavet forkert :s

Det er ulovlingt i DK men lovligt i USA.. Det er ulovligt fordi et par piger døde af det i sin tid.. Men det var vidst kun 2..

Ellers, æd sundt..

Kommentar
Fra : emmurk

Dato : 12-01-08 04:32

jeg har bestilt slamke piller som heder opuntia er der nogle der har prøvet dem og hvordan virke de
hilsen emmurk