/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
kopier din dillerkit problemer
Fra : JeffO
Vist : 2284 gange
50 point
Dato : 19-03-07 00:08

Hejsa alle sammen..

Jeg har for noget tid siden købt dette kit på nette..
http://www.gadgets.dk/product_info.php?products_id=333

Siger bare fantastisk ide det var en overraskelse til min kæreste, som blev meget glad, men da vi skulle lave kopien, gik det galt. det silikone man fik med i settet, størkner hurtigere end man kan få pladseret sin bedste ven i røret. har kontaktet Gadgets.dk, men de siger at der er mange henvendelser ang. dette produkt, og at de ikke kan stå inde for div. fejl. så hvis jeg vil prøve igen skal jeg betale yderligere 399. for et nyt produkt.
Så mit spørgsmål er, om i kender til ligende produkter som kan købes billigere, for mangler kun massen til støbningen, altså det man skal stikke sjoverten ned i, selve dildo massen har vi stadig..

på forhånd tak

Kommentar
Fra : disken

Dato : 19-03-07 00:25

Brug et kondom, og lav en avstøbning af andet materiale.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 19-03-07 00:47

Brug gips.
alimak

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 19-03-07 01:53

hvordan bruge et kondom???

det med gips har vi også prøvet, men det størkner simpelthen for langsomt

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 19-03-07 06:30

Har i prøvet med en gang modellervoks? Det kan man putte i køleskabet pg så bliver det ret håtdt... Det var mit bedste bud...

Kommentar
Fra : Sunnyman

Dato : 19-03-07 07:10

Hej Ven,

Husk lige at ved varer købt over internettet har du andre købelovsregler..

DVS. at forretningen hvor du har købt skidtet, har forpligtelsen til at sørge for at det kommer frem til dig, at det VIRKER, og at det er det rigtige du har modtaget.
Reglerne er anderledes end hvis du køber det i butikken.

Selvfølgelig skal de stå inde for fejl på produktet.

DU går simpelthen ned i dit pengeinstitut og beder dem afvise betalingen på kortet. Så har de pligt til at tilbage føre beløbet med det samme.
Du skal så udfylde et skema, hvor du erklærer at produktet er defekt. (du behøver selffølgelig ikke sige havd det er du har købt

Jeg ville have skrevet held og lykke, men det er ikke nødvendigt, siden du har retten på din side i dette tilfælde.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 19-03-07 10:37

Du skal klage over produktet, og når butikken erkender der har væet mange klager, kan de ikke bare sådan sige at de ikke hæfter for fejl på en vare de sælger......for det gør de, og hvis varen ikke virker, er de erstatningspligtige.

Men bortset fra det, så er det du efterlyser, noget til at lave en ny "støbeform" af ....emnet

Du finder en hobbyforretnng og køber noget FORMGUMMI.....det er flydende latex som smøres/pensles på i flere lag indtil man maener formen er tyk/stabil nok. Man bruger det til at lave støbeforme til bl.a. gipsfigurer

det er ikke særlig dyrt, jeg tror det koster 35-40 kroner for en halv liter.

mvh dova

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 19-03-07 10:59

Indeholder "voksen" billeder:, men her er et lign. produkt:
http://www.lavdinegendildo.dk/index.html

Kommentar
Fra : disken

Dato : 19-03-07 11:02

Citat
hvordan bruge et kondom???

For at beskytte herligheden.
Hvem ved hvad der er i de dele der skal bruges til en afstøbning.

Som der bliver skrevet, findes der mange former
for ''støbemidler''

Prøv at hør nærmere i en Hobby forretning.

Du kan sikkert også finde noget her.
http://www.shoplair.com/dk/kat08.php

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 20-03-07 23:38

hejsa DOVA

Tak for rådet, men har købt produktet engang i december som en julegave. så ved ikke om det er for sent at få tilbagekaldt købet???

Det formgummi du snakker om, er det hurtig stivende, for det er jo min lille ven jeg skal støbe, og det er jo begrænset hvor længe den kan, med sådan noget rund om hvis du forstår

jeff

Godkendelse af svar
Fra : JeffO

Dato : 20-03-07 23:39

Tak for svaret dova.

hejsa DOVA

Tak for rådet, men har købt produktet engang i december som en julegave. så ved ikke om det er for sent at få tilbagekaldt købet???

Det formgummi du snakker om, er det hurtig stivende, for det er jo min lille ven jeg skal støbe, og det er jo begrænset hvor længe den kan, med sådan noget rund om hvis du forstår

jeff

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-03-07 00:26

Ja, det stivner rimelig hurtigt.

Men du kan fremme processen ved at varme på det med en hårtørrer eller lignende, mellem hvert lag.......men pas nu på det ikke bliver FOR varmt

mvh dova