/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Hvor købes brugt strømkabel?
Fra : cristian2
Vist : 762 gange
20 point
Dato : 17-03-07 13:26

Jeg har et udmærket videokamera (JVC videomovie Optical 22X, compact VHS, model: 10320132) som vi ikke har kunnet bruge i flere år, fordi den mangler sit strømkabel. Det kan ikke svare sig at få et nyt fra leverandøren da prisen er tårnhøj. Men ved nogen, om der enten findes et hjemmesidemarked for den slags - eller om der findes en "rodebutik" i københavnsområdet, som kunne tænkes at have sådan en?

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 17-03-07 13:35
Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 17-03-07 13:39

Du kan også prøve at fremsætte dit spørgsmål der

http://www.digitalfotoonline.dk/forum.asp

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-03-07 14:46

Hvad er det for et strømkabel.................det kan være at det kan købes uoriginalt.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 17-03-07 14:54

Hvad mener du med en tårnhøj pris?
Man kan da ikke få alting gratis selv om mange her i landet mener kommunen skal betale næsten alt.
Har aldrig hørt at et sølle kabel til strøm kan være dyrt!!!!!!!!!!!!

hawaii7

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 17-03-07 15:04

Surt opstød hva.!

Kommentar
Fra : video11

Dato : 17-03-07 15:09

spørg rundt omkring,se på net og ring til forhandlere af foto og spørg om en
pris, det koster ikke noget. Lige pludselig har du en fair pris.

vh video11

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 17-03-07 16:17

Mange tak for hjælpen ind til videre!

Til e.c.:
Det er strømforbindelsen til videokameraet. Der står 6V på batteriet, og kablet skal tilsluttes via et lille (jeg tror det hedde:) jackstik. Uoriginalt vil være helt fint.

Til Hawaii7:
Prisen overgår hvad et brugt kamera koster, og kablet skal fremskaffes specielt fra lagre i Tyskland eller Japan, da det ikke produceres længere, hvilket foruden at højne prisen også forlænger ventetiden.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-03-07 16:26

Ja det lyder lidt specielt.
Her har de alt mulig mærkeligt:
http://www.aanielsen.dk/
http://www.brinck.dk/

Kommentar
Fra : ingole

Dato : 18-03-07 14:16

prøv at gå ind i en fotoforretning,spørg om de har sådan et lihhende i deres skrammel/rodekasse

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-03-07 14:22

Er det ikke bare sådan noget ligende du skal have fat i>
http://www.thansen.dk/product.asp?c=838480762&n=511504124&pn=715559230

Manse9933

Kommentar
Fra : jensthybo

Dato : 19-03-07 16:00

Prøv Njal foto, de plejer at have en masse forskellige ting liggende
Mvh Jens

Accepteret svar
Fra : 3378469

Modtaget 20 point
Dato : 31-03-07 17:43

Til Hawaii7:

Du har vist aldrig været ansat i fotobranchen.... *s*

Til Christian2:

Prøv også Dansk kamera service / Lybæck foto på Tagensvej 102. Manden er psykopat men jeg kender sgu ingen der kan samle så meget lort.

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 17-04-07 22:58

Tak for svaret 3378469.