/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Navigation
Fra : Broderpivert
Vist : 678 gange
60 point
Dato : 16-03-07 15:23

Jeg har tænkt mig at købe en nokia n73 med Route 66 navigation i. Men kan man både have navigationsanlægget tændt samtidig med at man ringer? Og er der nogle som har nogle kommentar til dette produkt? er det godt eller er det noget skidt?

Accepteret svar
Fra : ingole

Modtaget 30 point
Dato : 16-03-07 19:46

som rejsende i alt mellem himmel og jord er det ret praktisk og så slipper man at slæbe krakken med sig,osse til fods
der er nok et smart trick

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-07 11:39

Citat
Jeg har tænkt mig at købe en nokia n73

God ide...

Citat
Men kan man både have navigationsanlægget tændt samtidig med at man ringer

Dumme spørgsmål findes ikke - siger man

Men dette er tæt på

Hvordan havde du tænkt sig det skulle kunne lade sig gøre

Nå jo - 2 stk n73.....

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 17-03-07 12:37

Hehe, jo men hvis mobilen ringede og det så stillede om til normal tilstand?

Godkendelse af svar
Fra : Broderpivert

Dato : 18-03-07 10:13

Tak for svaret ingole.