/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
tilfældigt billede ..
Fra : RHJN
Vist : 806 gange
30 point
Dato : 13-03-07 00:38

Findes der et script der gør at der vises et tilfældigt billede fra en på forhånd defineret mappe?
- Gerne et der tager forbehold for at nogle billeder er verticale, andre horisontale ..

Tak

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 13-03-07 01:59

ønsker du bare et slideshow fra en mappe hvor du ikke gider vende billederne ?
Så tror jeg du kan nøjes med din pauseskærmsmenu :D
mvh halvdum

Kommentar
Fra : RHJN

Dato : 13-03-07 02:04

Nej ikke noget slideshow .. Det skal bare være et enkelt billede fra galleriet der vises ... næste gang man så kommer ind på siden [reloader] er det et nyt tilfældigt billede ...

Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-03-07 15:40
Kommentar
Fra : RHJN

Dato : 09-04-07 17:51

Kan ikke finde det rette der .. desværre ...

Go påske

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-04-07 18:01

Det tog ELLERS laaaaaaaaaaaaaannnnng tid at finde ud af.
JA, og det ligger på siden.

Citat
Findes der et script der gør at der vises et tilfældigt billede fra en på forhånd defineret mappe?
- Gerne et der tager forbehold for at nogle billeder er verticale, andre horisontale ..

De ligger på siden, men at få det til at virke, kommer an på dig.
Eller kan jeg sende dig et et script, skal bare have at vide hvor store
PIXELS// billede visningen skal være i.
Og hvilke effekter du vil have.

Det eneste du selv skal gøre er at omdøbe din egne billeder,
til det jag laver det I.

Men tager det ligeså lang tid, Hæ.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-04-07 18:02

GLEMTE

Kommentar
Fra : RHJN

Dato : 09-04-07 18:10

Hehe .. tak for det store smil Eller hvad vi nu lige skal kalde det .. hehe
Det ville da være fit at du ville sende scriptet .. du spørger til overgangseffekter - sagen er jo at det ikke skal bladre mellem billederne. Den skal kun vise et billede. Næste gang folk går derind, eller bare reloader siden, så skal der være et andet billede .. That's all ..
Er du med

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-04-07 18:20

Citat
Er du med

Næéh
Men finder på et eller andet.

HVO`R store/ lille skal billeder være.
Hvor mange billeder skal du have med.
Der vil dog ALTID være baggrund/ eller hvad du vil kalde det,
når der er forskel på højde.

Skal det fylde hele side eller ??? F.eks 800x600 pixels
Kan du selv rette DET, da der sikkert følger en fil med,
der skal lægges ind, et eller andet sted.

Eller skal jeg lave det som en Html fil, med det hele
så får du den som en = PM.

Kommentar
Fra : RHJN

Dato : 09-04-07 19:14

P.t. er der ca 120 billeder, men i næste månede er der måske uploadet 25 nye billeder i mappen ... derfor skal det være sådan at uanset hvormange filerder er i mappen er de alle inkluderet i effekten ...

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-04-07 19:32

SGU ikke meget du KRÆVER........

Så må du hellere selv finde det.

OG DET LIGGER PÅ EN AF SIDERNE.

Men med den tid siden sidst 13-03-07 00:38, tror jeg IKKE på,
at du har ledt længe nok, for ikke at sige AFPRØVET DET..

Stopper her...

Inden der bliver Vinter igen.

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 15 point
Dato : 09-04-07 19:40
Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-04-07 19:41

Men HVA_______

Godkendelse af svar
Fra : RHJN

Dato : 10-04-07 09:16

Tak for svaret disken.
Og godt ord igen