/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Engelsk oversættelse!!!!!
Fra : asdfasdfasdfasd
Vist : 800 gange
55 point
Dato : 11-03-07 12:51

Der bliver skrevet meget om moderne menneskers forbrg. Den store interesse skyldes, at vores forbrug har ændret sig radikalt. Vi køber ikke længere kun det, vi har brug for. Vi køber også ting, der signalerer vores holdninger og idealer. Som forbrugere vælger vi livsstil snarere end varer. Spørgsmålet er så, om vores ændrede forbrugsvaner viser, at vi er asociale væsener, der kun bekymrer sig om os selv, eller om de viser, at vi i virkeligheden er optaget af at blive accepteret i forskellige fællesskaber.

FOrbrugsvaner = comsumer habiter.

En der kan oversætte det til englesk???? ...

Please....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-07 13:11

Fra de stibede ordbøger, så betyder consumer goods forbrugsvarer/forbrugsgoder

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-07 13:56

Jeg har misforstået dit spørgsmål, tror jeg, men der kommer sikkert en, der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 11-03-07 14:01

Jeg vil, som sædvanlig, være fræk og skrive: Ja, jeg kan godt oversætte, men vil gerne vide hvorfor du ikke gør det selv?

Frieda

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-07 14:03

Citat
FOrbrugsvaner = comsumer habiter.

det er "consumer habits"

Kommentar
Fra : asdfasdfasdfasd

Dato : 11-03-07 15:44

er der ingen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 11-03-07 16:06

consumer habit
consumer habitually
consumer practice

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 11-03-07 16:14

consumer goods

Her er den

dr.dem

Kommentar
Fra : asdfasdfasdfasd

Dato : 11-03-07 16:16

er der en der kan oversætte det hele?
Please!!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 11-03-07 16:17

Alt det du har skrevet????

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 11-03-07 16:23

Hvis det er noget du skal afleverer imorgen, burde du selv prøve og oversætte, sætte det ind her og så er der sikkert nogle der gerne vil rette i det.

dr.dem

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 11-03-07 16:34

dr.med: mine ord for 2 1/2 time siden.

Den oversættelse kunne have været færdig for lang tid siden.

Frieda
Engelsklærer

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 11-03-07 16:36

KanDu er et vidunderligt forum til at få hjælp til spørgsmål, man ikke kender svaret på.

IKKE til at få nogen til at lave dine lektier.

Tror du, at du har en direkte internet-forbindelse til os, når du skal til eksamen?

Frieda

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 11-03-07 16:38

Citat
dr.med: mine ord for 2 1/2 time siden.

Den oversættelse kunne have været færdig for lang tid siden.

dr.med=dr.dem og meget enig.

dr.dem

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 11-03-07 16:42

undskyld
dr.dem¨

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 11-03-07 16:43

Rolig nu frieda det er jo Søndag og går den så går den, hvis der nogle der ville oversætte.

Op med humøret allesammen

dr.dem

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 11-03-07 16:45

Klart, men "en gang degn, altid degn"
(mig altså)

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 11-03-07 16:49

Hmmmm

Hvor svært kan det være asdfasdfasdfasdfasdfasdf (nååå nej).

Altså oversæt - kopiér herind - og få det rettet.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 11-03-07 16:52

Altså det starter med "Der" det betyder There det skal du starte med

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 11-03-07 16:54

Måske It is ???

dr.dem

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 11-03-07 16:56

Næh

"Much has been ..."

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 11-03-07 17:07

Hmmm
"Much has been written"

dr.dem

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-07 17:10

Ja meget er skrevet, men du dr.dem hedder da dr_dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 11-03-07 17:13

Ja men jeg kunne ikke få lov til at sætter et " . " ind så det blev til " _ " måbet du tilgiver det er jo søndag

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 11-03-07 17:14

Hmm m=h

Accepteret svar
Fra : dr_dem

Modtaget 55 point
Dato : 11-03-07 17:19

måbet=håber

Godkendelse af svar
Fra : asdfasdfasdfasd

Dato : 10-05-07 17:48

Tak for svaret dr_dem.