/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Stephen king
Fra : rodney
Vist : 533 gange
40 point
Dato : 14-01-03 08:01

Er der nogle der ude som ligger inde med gamle stephen king bøger det drejer sig om It, Mørkets halvdel og Slutspil.

Hilsen Ronni

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 40 point
Dato : 14-01-03 13:37

Dem skulle du kunne finde en masse af hos Læsehesten og sådanne steder til billige penge, hvis du nøjes med paperback.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 14-01-03 13:39

Du får i øvrigt meget mere ud af at læse dem på engelsk, da oversættelserne for godt 10 år siden ofte var ret ringe i vigtige passager.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 16-01-03 02:01

Hvor holder du til henne i landet? Jeg kigger gerne ned i min lokale læsehest 10m herfra og ser hvad de har....... (Silkeborg) Jeg har selv brandstifter på dansk paperback, resten er på engelsk, som sagt langt bedre..

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 16-01-03 02:01

Hvor holder du til henne i landet? Jeg kigger gerne ned i min lokale læsehest 10m herfra og ser hvad de har....... (Silkeborg) Jeg har selv brandstifter på dansk paperback, resten er på engelsk, som sagt langt bedre..

Kommentar
Fra : rodney

Dato : 17-01-03 11:36

Jeg bor desværre ret langt væk fra en læsehest, og iøvtigt ret langt væk fra andre brugt bogs forretninger. Nykøbing sj. Du må MEGET gerne tjekke din læsehest næste gang du er der nede. Og lad mig vide op der er nået jeg kan bruge. Der er nemlig ikke nået bog register på deres hjemmeside. På forhånd 1000 tak