/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Master Of Kefir
Fra : Uffe29
Vist : 340 gange
10 point
Dato : 13-01-03 20:47

Kunne det måske tænkes at du kunne svare på http://www.kandu.dk/dk/spg/9958#96692

Jeg syntes det er lidt frækt, gør du ikke selv det

Accepteret svar
Fra : philipf

Modtaget 20 point
Dato : 13-01-03 21:10

Nice point Uffe :D

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-01-03 21:25

Hej Uffe29

I dette tilfælde forstår jeg nu godt Kefir.
Jeg ser hans formodede svar som en fuldt berettiget provokation,
fordi spørgeren totalt ignorerer alle anmodninger om supplerende
oplysninger.
Og den slags spørgere irriterer også mig - det må jeg indrømme.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-01-03 21:32

det irriterer også mig, og jeg spørger da også tit i gamle spørgsmål, men han provokerer mere de andre (mig) end han provokerer spørgeren

Jeg har også sendt kandu.dk en forespørgsel på om det ikke kunne laves så spørgeren får en påmindelse

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-01-03 21:35

Jeg kan også lige referere til http://www.kandu.dk/dk/spg/5001 dengang var navnet zonker

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-01-03 21:42

Hm, det synes jeg er noget andet.
Men lad os nu ikke grave det frem igen.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-01-03 21:44

Iøvrigt bliver muligheden for formodet svar jo meget snart afskaffet.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-01-03 21:53

jeps, heldigvis

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-01-03 23:55

Hej igen Uffe29

Tak for din indsats med at få lukket glemte spørgsmål på en meget uselvisk måde.
Jeg vil foreslå, at du lægger din kommentar til spørgerne ud som et tip.
Du kan jo kalde tippet "Til glemsomme spørgere" eller noget i den stil.
Så kan man linke til det i fremtidige situationer.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-01-03 00:23

M.O.K.
Som jeg skrev et andet sted hvor du kom med dit oste-eksempel, så er der også regler i trivial persuit. for det meste holder du dig da også på grænsen, men i dette eksakte eksempel ikke

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 14-01-03 01:06

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir