/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Microsoft C5 light - 2 inst.?
Fra : hojriiskim
Vist : 778 gange
100 point
Dato : 06-03-07 12:03

Hey..

Min far har købt Microsoft C5 Light regnskabsprogrammet. Han skal bruge 2 kopier af programmet på en computer. (han har købt 2 programmer).
Når man vil installere nummer 2 siger den man kun skal installere 1 kopi pr computer. han har så fået at vide at man skal flytte den installation som ligger der nu over i en anden mappe, imens man installere den anden.
Jeg har så prøvet at omdøbe mappen "Microsoft C5 Light" som ligger i C:\programmer\ og jeg har også prøvet at flytte mappen direkte ud på c-drevet, altså C:\Microsoft C5 light.

men kan stadig ikk installere, den siger stadig det med en kopi..

hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-07 12:45

Citat
Han skal bruge 2 kopier af programmet på en computer. (han har købt 2 programmer).

Hvorfor dog det.....

Jeg tror du får svært ved det da div. systemfiler jo ikke bliver flyttet blot fordi du flytter programmet....

Derfor vil den altid kunne se det ligger der....

Alternativt skal nr2. på en anden maskine....

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 06-03-07 17:16

han skal føre 2 regnskaber og har derfor et program til hver, da det ene er noget af hans eget og det andet er for en forening.

Han har så fået at vide da han købte det at man skulle flytte den gamle installation mens man installerede det nye.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 06-03-07 17:38

Så skal han i stedet have et "tillægsmodul" til føring af flere regnskaber.....

Eller installere det på en anden maskine....

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 14-05-07 22:08

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-05-07 22:38

Selv tak....