/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Folk søges til artikel
Fra : sfl17
Vist : 401 gange
100 point
Dato : 05-03-07 09:57

Hej alle på kandu.dk

Håber nogen kan hjælpe. Jeg er journalist på magasinet M! og i gang med at lave en artikel om, hvordan smerte føles. Jeg vil derfor høre, om du eventuelt ikke kender en person eller selv har været ude for noget, der gjorde ondt fysisk. Det kunne fx være at blive ramt af lynet, blive stukket ned eller skudt på, dø og blive genoplivet, miste diverse lemmer.
Det er et krav, at du gerne vil snakke detaljeret om din skade og gerne stiller op til et foto af det (ansigt kan evt. anonymiseres). Tak for hjælpen..!

vh. Søren
Du kan maile til sorenfl@benjamin.dk eller ringe 38147648 på hverdage (kl. 9-17).

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 05-03-07 10:35

Smerte... Spørg en hvilken som helst mor

Hvorfor er det lige så traumatiske smerteoplevelser du søger?
Hvad med folk med kroniske mserter, der ikke skyldes noget voldsomt, men fx sygdom?
Det er ofte smerte, der følger dem resten af livet, i stedet for smerte, der er pludselig opstået og derefter forsvinder igen.

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 05-03-07 10:55

Hvilke sygdomme tænker du da på? Som udgangspunkt skal det være nogle lidt vilde ting, da vi fra undersøgelser ved, at vores læsere synes, det er godt stof.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 05-03-07 10:58

Tja... Jeg tænkte ikke på noget bestemt. Tænkte bare det lyder som en ret sensationslysten artikel

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-03-07 11:11

Hvorfor benytter du ikke bladets mail-adresse..........................................

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 05-03-07 11:15

hmmm... Hvorfor skriver du her, hvis man ikke kan stille et par spørgsmål til dig.
Men jeg vil da gerne bruge den mailadresse.

Undrer mig bare lidt (træls med den slags kritiske væsner... jeg ved det godt , men er født nysgerrig, undrende og spørgende - og tillige vaccineret med en grammofonstift)

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 05-03-07 12:31

-> e.c.
Fordi jeg også selv har en mailadresse på forlaget. Du kan finde mig og resten af redaktionen på vores site: m.jubii.dk
/Søren

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-07 14:18

Der må da være et væsentlig højere klientel på Jubii

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-03-07 16:25

Hvorfor ikke prøve selv, så ved du hvad du taler om.

Kommentar
Fra : Kattrine

Dato : 06-03-07 12:22

Er der noget i det for vedkommende der evt. stiller op.

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 06-03-07 20:48

->KAttrine: ja og nej. Se min historie om det her:
http://m.jubii.dk/ShowMainArticle.aspx?primarygroup=Site.Livsstil.M.Nyheder

Annuller spørgsmålet
Fra : sfl17

Dato : 05-04-07 11:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål