/ Forside/ Teknologi / Netværk / NetWare / Spørgsmål
10  Klaudi 110
Program til overvågning af netværk
Fra : Kris
Vist : 645 gange
50 point
Dato : 12-01-03 22:40

Jeg er på et lokalt netværk med internetforbindelse på mit kollegie. Jeg har delt nogle filer og ønsker at se hvad der bliver hentet og hvem der gør det. Jeg skal ikke overvåge hele netværket, bare trafikken til og fra min pc. Findes der et godt og nemt program til det?
På forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 60 point
Dato : 12-01-03 22:54

Winbar http://winbar.nl er en lækkert program som måler traffiken, og har mange andre feauteres

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 12-01-03 22:58

Iøvrigt er det freeware

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-01-03 00:03

jeg ved ikke om du har hentet det, men når du har installeret det, så kan du følge med i hvor meget båndbredde der bliver brugt både ind og udgående traffik. Holder du musen over, så vises der hvor mange MB der er sendt og modtaget siden sidste genstart eller nulstilling

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-01-03 22:25

Hej
Hvis du ikke har fået løst problemet/fået svar på spørgsmålet ville det være fint hvis du kunne deltage i dit eget spørgsmål, og skrive det.
Har du fået løst dit problem, så tag lige og luk det ved at acceptere svaret, eller tryk på "accepter som svar" over den kommentar som løste dit problem, eller var bedst medvirkende til dette.

Der er personer der sidder og går gamle spørgsmål igennem, og når der ikke er accepteret et svar, så spilder disse personer sin tid hvis du ikke har et problem mere

Godkendelse af svar
Fra : Kris

Dato : 14-01-03 02:26

Sorry, mit internet har været nede. Håber ikke der er nogen der har lidt for stor overlast . Programmet er helt fint, har lige prøvet det af. Tak for hjælpen.

Kris

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-01-03 02:35

Det er bare 10-4 sku' det være en anden gang