/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Konverter PhotoShop til dansk
Fra : mortenon44
Vist : 684 gange
50 point
Dato : 28-02-07 15:54

Jeg har anskaffet mig en engelsk udgave af photoshop cs2, men kunne godt tænkte mig at vide om det er muligt at downloade en patch af en art, der kan konvertere programmet til dansk?

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 60 point
Dato : 28-02-07 16:02

nej det kan man ikke gøre. man må holde sig til den sprogversion, man har købt.

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 28-02-07 16:03

Desværre det er ikke muligt, man må købe udgaven med det sprog
man skal bruge

Godkendelse af svar
Fra : mortenon44

Dato : 28-02-07 16:13

Tak for svaret hcma.

Det var surt

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 28-02-07 16:57

du skal nu nok blive glad for den engelske version. lang lang de fleste tutorials du kan finde på nettet er på engelsk

Kommentar
Fra : mortenon44

Dato : 28-02-07 17:48

det har du ret i..
Mit problem ligger i at jeg tænker på at søge ind på den grafiske højskole om et års tid, og der bruger de den danske. Der er lige pludselig mange indlærte udtryk man skal kunne oversætte til dansk

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 28-02-07 17:54

er sikker på at du meget hurtigt lærer at omsætte fra engelsk til dansk.
da jeg fik installeret PS første gang var det også på engelsk, men al materiale jeg kunne låne på bibioteket var på dansk. det tog ikke mere end et par dage, så var det på plads.