/ Forside/ Interesser / Helbred / Handicap / Spørgsmål
10  valde. 300
Ud at more sig trods handicap
Fra : kurtfj
Vist : 612 gange
400 point
Dato : 12-01-03 16:55

Jeg har en ven som er psykisk handicappet, som har brug for at komme ud blandt andre
og more sig. Er der nogen der kender til foreninger eller steder omkring Slagelse, hvor den gruppe mennesker kan komme ud at more sig.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 12-01-03 17:20

Hej kurtfj

Tror du ikke du kan finde noget her på dette link:

http://www.dhf-net.dk/organisation/afdelinger/150

M.v.h. franksp

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 12-01-03 22:08

Jeg har kigget i ca 30 minutter, men jeg syntes ikke rigtig at kunne finde noget på internettet som kunne matche kriterierne. Men mens jeg ledte fandt jeg denne http://www.handicap.net/kerne som lige bør ses

Kernehuset ligger i slagelse, og på siden er der en adresse kernehuset@vestamt.dk som du kunne prøve at stille spørgsmålet til dem, de vil sikkert gerne hjælpe, og kender jo byen

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 17-01-03 00:00

lige i slagelse ved jeg ikk men jeg har selv gået i sådan klub.. men først skal du jo være sikkert om det han/hun vil.. for jeg personligt at det bedst blandt andre normale mennesker hvis man kan sige det på den måde.. men hvis det er kan jeg godt anbefalde den klub jeg gik i.. og der er transport muligheder hvis han/hun bor lang væk fra klubben.. så hvis jeg skal oplyse mere om denne klub som jeg ikk lige kan huske.. så skriv endelig og jeg giver et svar med det samme..*S*

jeg er glad for du ser at personen skal ud blandt andre og tager sagen i egen hånd.. for det er mange gange det der skal til for at man får noget livsglæde og venner omkring sig.. *S*

angel

Kommentar
Fra : kurtfj

Dato : 17-01-03 08:48

Hej Angel

Prøv at komme i tanke om klubben du gik i og send det til mig. Min ven er 58 år, men
har virkelig behov for at komme ud blandt andre.

Mvh. Kurt

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-01-03 09:11

kurtfj, jeg går udfra du har forhøjet pointtallet for at få Angelica's opmærksomhed
Når du (eller andre) skriver en besked, så får hun en mail......så den kommer her

Kommentar
Fra : kurtfj

Dato : 23-01-03 10:55

Hej Uffe

Du har fuldstændig ret i det du skriver. Jeg håbede på et svar fra Angel, i øvrigt ville jeg egentlig give point for de andre 2 besvarelser, selv om jeg
kendte dem i forvejen.

Mvh. Kurt

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-01-03 10:59

systemmet tillader "desværre" kun at 1 person får point, men lad os da håbe at det bliver Angelica der kommer med svaret til dig......
Nu får hun ihvertfald 1 mail mere, det kan jo være hun er på arbejde/skole og først ser mails'ene senere

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 24-01-03 00:43

hej

ja jeg troede ikk han var så meget op i alderen.. for jeg mener kun at denne klub er for unge handicappet .. men jeg finder da ud af det.. nu da jeg ved du er interesseret i at vide mere om denne klub..

*undersøger sagen*

angel

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 31-01-03 01:35

Kom nu Angel

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-02-03 10:22

hej
jeg ved ikke ret meget og slagelse og omegn.
prøv at kontakte handicap nyt.
er det ikke et blad din ven holder?
her har jeg ofte set artikler om andre handicappede med mod på livet og
forslag
til aktiviteter.
mvh.lykke
"kurtfj" <kurtfj.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ucgU9.34343$Hl6.3790141@news010.worldonline.dk...
>
> Jeg har en ven som er psykisk handicappet, som har brug for at komme ud
> blandt andre
> og more sig. Er der nogen der kender til foreninger eller steder omkring
> Slagelse, hvor den gruppe mennesker kan komme ud at more sig.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : Angelica

Modtaget 400 point
Dato : 05-02-03 01:00

hej igen

ja nu har jeg fundet ud af hvad den hed igennem krak.. for jeg kunne huske at klubben lå ved siden af et stort pro. sahva.. og så søgte jeg ud fra det og fandt deres hjemme side samt deres adr.. og det skulle vidst også være både en dag- og døgninstitutioner.. så held og lykke.. og det er jo værd at prøve og ringe og forhører dig frem..*S* jeg håber det er nok hjælp for mere kan jeg ikk hjælpe med end at fortælle mine erfaringer om sleve klubben men det bliver jo på min egen alders grænse som er mellem 15-22 år..

Lavuk Dagklubben
Borgervænget 19
2100 København Ø
Tlf. 3918 4211
Fax. 3927 2730
Hjemmeside: www.lavuk.dk
E-mail: steen@lavuk.dk

knus
angel *pøj pøj*