/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hej Kesa.dk
Fra : kanjegik
Vist : 542 gange
1 point
Dato : 12-01-03 00:57

Lige til din orientering: Jeg kan se at du er ny bruger på Kandu.dk - du sender et TIP som et svar på et spørgsmål der er over et år gammelt!! Der ud over er det et spørgsmål fra en NYHEDSBRUGER, der ikke kan læse tips.
Jeg er da sikker på at dit svar er rigtigt, men det hører ikke hjemme under tips.....og det er normalt ikke krudtet værd at besvare spørgsmål der er så gamle.
Prøv at læse lidt her: http://www.kandu.dk/dk/faq.asp for at se hvad Kandu.dk går ud på

Velkommen og god fornøjelse her på Kandu.dk

Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 12-01-03 01:00

Sorry! Drop det der jeg skriver med nyhedsbruger - der var jeg lidt for hurtig, men ellers er resten ok.....

Mvh

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-01-03 01:00

jaja, det er godt sæt ham på plads, så han ikke overtråder "reglerne"

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 12-01-03 01:05

Hej Melander !!?? Det er da ikke et spørgsmål om at "sætte på plads" - mere et spørgsmål om at få udbytte af Kandu.dk og lige at få øje på hvordan det fungerer

Jeg kan da kun beklage hvis det lyder hårdt eller "irettesættende" det jeg skriver (eller er det kun dig der synes det?) - for det var slet ikke meningen

Mvh

Accepteret svar
Fra : Kesa.dk

Modtaget 1 point
Dato : 12-01-03 02:02

Hej Kanjegik og Melander.
Tak, for hjælpen og undskyld.

hilsen

Godkendelse af svar
Fra : kanjegik

Dato : 12-01-03 02:28

Ingen grund til undskyldning ,men bedre held næste gang

Mvh