/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
EL Diagram RF600R
Fra : jesper_m_h
Vist : 459 gange
50 point
Dato : 11-01-03 21:29

Er der nogen der har et diagram over el systemet så jeg kan få sat min alarm på ???

Der er MANGE ledninger i min MC hul hulk huuuuulk

Det er ikke lige til at gennemskue har virkelig brug for et diagram.

JMH

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 12-01-03 00:13

Du skriver ikke hvilken alarm det er?

Der er her en side med nogle erfaringer vedr. en Scorpio alarm: http://www.motorcycle.com/mo/mcbeware/scorpio.html

Men ellers ser det ud til at du lige skal have fat i denne side: http://grufty.co.uk/rf600r/oem-parts-list/ og kig på: "Wiring Harness" - der ud over er der hele manualen m.v. på denne side....

Mvh

Kommentar
Fra : jesper_m_h

Dato : 12-01-03 01:12

TRullelluel DET ER GULD TAK X 1K
Det er lige det jeg har brug for der er jo bare ALT. og så er det en Spyball jeg vil have på. Det skulle jo være det bedste man kan få ???

Accepteret svar
Fra : kanjegik

Modtaget 50 point
Dato : 12-01-03 01:21

Spyball kender jeg ikke noget til - men hvis du har fået det svar du kunne bruge, skal du jo lige acceptere min kommentar som svar så spørgsmålet, ikke bliver ved at "stå åbent" - jeg kan se at du lige er startet på Kandu.dk

Ellers lad det stå åbent hvis du håber/ønsker evt. flere svar.

Mvh

Godkendelse af svar
Fra : jesper_m_h

Dato : 12-01-03 01:40

Tak for svaret kanjegik.
Det var lige på kornet og mega brugbart

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-01-03 16:01

"jesper_m_h" <jesper_m_h.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:_6%T9.33836$Hl6.3649890@news010.worldonline.dk...
> Er der nogen der har et diagram over el systemet
>

Det har jeg da........ og du må da meget gerne få en kopi..

Thore Jensen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-01-03 18:03

"Thore Jensen" <thore_FJERN@DETTEget2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3e24261d$0$11032$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "jesper_m_h" <jesper_m_h.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:_6%T9.33836$Hl6.3649890@news010.worldonline.dk...
> > Er der nogen der har et diagram over el systemet
> >
>
> Det har jeg da........ og du må da meget gerne få en kopi..
>
Men du kan da også bare benytte dig af vores lands aldeles veludviklede
biblioteksservice og få leveret en værkstedshåndbog til det nærmeste
folkebibliotek..

http://makeashorterlink.com/?T1BE23513

Thore