/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
POrta og vende tilbage til sid
Fra : briseogstorm
Vist : 531 gange
50 point
Dato : 14-02-07 08:42

Har indsat et fotogalleri Porta på min side, det virker fint men når man så skal tilbage til siden lukker det hele ned. Nogen der ved hvordan jeg får Porta lukket og vender tilbage til siden?MvH B&S

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 25 point
Dato : 14-02-07 12:07

Det kunne vel også være et spørgsmål om at du åbner Porta i en ny side og dermed vil din webside stadig være åben når Porta lukkes.
I FrontPage:
Ny side får du ved at vælge Egenskaber for hyperlink og vælge Destinationsramme- Nyt vindue

I hyperlink kildekodenvil der så være indsat en sådan: target="_blank"

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 14-02-07 14:54

TAk Bjaarne men det har jeg prøvet, men hele site lukker ned, har dog fundet noget hjælp på forummet for Porta. MvH B&S

Godkendelse af svar
Fra : briseogstorm

Dato : 14-02-07 14:55

Tak for svaret BjarneD.mvh B&S

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-02-07 15:01

OK.
Det virker med mit php galleri, men det er jo ikke Porta.